© greenpapillon - Fotolia | Schafe am Pilsumer Leuchtturm - Nordsee

למד הולנדית בחינם

למד הולנדית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘הולנדית למתחילים‘.

he עברית   »   nl.png Nederlands

למד הולנדית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ Hallo!
‫שלום!‬ Dag!
‫מה נשמע?‬ Hoe gaat het?
‫להתראות.‬ Tot ziens!
‫נתראה בקרוב!‬ Tot gauw!

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד את השפה ההולנדית?

השפה ההולנדית היא השפה הרשמית של הולנד. למידתה יכולה להיות נעימה ומתגמלת אם תבחר בדרכים הנכונות לכך. אחת הדרכים הטובות היא להשתמש באפליקציות ללמידת שפות. יש הרבה אפליקציות המציעות תרגולים בהולנדית, כולל קריאה ושמיעה. הולנדית למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד הולנדית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס הולנדית זמינים הן באינטרנט והן כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

צפייה בסרטים ובסדרות הולנדיות היא דרך נהדרת להתרגל לצליל השפה ולהכיר את התרבות ההולנדית. השקעה בספר לימוד או בקורס אינטנסיבי הולנדי בהחלט יכולה לעזור, ובמיוחד אם ישנה הזדמנות לשוחח עם דוברי שפת אם. בקורס זה תוכלו ללמוד הולנדית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

התמדדות יומית עם השפה היא המפתח. כדאי לנסות לקרוא מאמרים, להאזין למוזיקה ואף לכתוב בהולנדית כשאתה מרגיש בטוח יותר. ישנם קבוצות שפה ומועדונים ברחבי העולם שמספקים הזדמנות לתרגול ולשיחה עם דוברים ילידיים. למד הולנדית מהר עם 100 שיעורי הולנדית מאורגנים לפי נושאים. קובצי השמע MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי הולנדית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

טיול או שהות בהולנד הוא הדרך הטובה ביותר לחוויה שלמה של השפה, ולהתמסר לתרבות ההולנדית. החשוב ביותר הוא להמשיך ולא להיות מומחש. ככל שתשקיע בלמידה, תתקדם במהירות ותרגיש את ההתקדמות בשפה.

אפילו מתחילים הולנדים יכולים ללמוד הולנדית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של הולנדית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.