© Adamzoltan | Dreamstime.com

למד הונגרית בחינם

למד הונגרית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘הונגרית למתחילים‘.

he עברית   »   hu.png magyar

למד הונגרית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ Szia!
‫שלום!‬ Jó napot!
‫מה נשמע?‬ Hogy vagy?
‫להתראות.‬ Viszontlátásra!
‫נתראה בקרוב!‬ Nemsokára találkozunk! / A közeli viszontlátásra!

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד את השפה ההונגרית?

השפה ההונגרית היא אחת השפות הייחודיות באירופה, אשר איננה שייכת לקבוצה השפות האינדו-אירופיות. לכן, היא מצויה אתגר לרבים אשר מעוניינים ללמוד אותה. אפליקציות לימוד שפות הן אחת הדרכים הפופולריות להתחיל. הן מציעות תרגולים מגוונים, הקשבה ומשחקים בשפה ההונגרית. הונגרית למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד הונגרית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס הונגרית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

להקשיב למוזיקה הונגרית יכול לסייע בהבנת המבטא ובהרגל האוזן. המוזיקה מספקת חוויה תרבותית ואפשרות להכיר את השפה באופן טבעי. הקשבה לשידורי רדיו הונגריים או צפייה בסרטים הונגריים מצריכה את התלמיד להבין את השפה בהקשרים שונים, וכך להרחיב את הידע. בקורס זה תוכלו ללמוד הונגרית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

שיעורים פרטיים עם מורה מומחה יכולים להעמיק את ההבנה. המורה מספק משוב אישי ומתאים את החומר לצרכים הספציפיים של התלמיד. השתתפות בקבוצות לימוד או בסדנאות יכולה להציע הזדמנות לתרגול הדיבור עם דוברים אחרים ולקבל משוב בזמן אמת. למד הונגרית מהר עם 100 שיעורי שפה הונגרית מאורגנים לפי נושאים. קובצי האודיו MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי הונגרית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

בילוי זמן בהונגריה הוא הדרך האולטימטיבית להתרסק בשפה. החוויה של השהייה בארץ מאפשרת להתמקד בשפה יום יום. הדבקות לתוכנית לימוד מסודרת והתמדדות עם האתגרים השונים הם המפתח להצלחה בלמידת השפה ההונגרית.

אפילו מתחילים הונגריים יכולים ללמוד הונגרית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של הונגרית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.