© Cassinga | Dreamstime.com

למד טורקית בחינם

למד טורקית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘טורקית למתחילים‘.

he עברית   »   tr.png Türkçe

למד טורקית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ Merhaba!
‫שלום!‬ İyi günler! / Merhaba!
‫מה נשמע?‬ Nasılsın?
‫להתראות.‬ Görüşmek üzere!
‫נתראה בקרוב!‬ Yakında görüşmek üzere!

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד את השפה הטורקית?

ללמוד שפה זרה יכול להיות אתגר. התחלה עם השפה הטורקית, שפה יפה ומעניינת, מצריכה גישה מדודה. השפה הטורקית איננה שפה קשה למידה, אך ישנם מספר דרכים מועדפות ללמוד אותה. שיעורים בכיתה הם דרך פופולרית. כאשר אתה לומד בקבוצה, אתה מקבל את המוטיבציה להמשיך וההזדמנות לתרגל עם אחרים. זו גם הזדמנות להכיר תרבות טורקית דרך המורה והתלמידים. טורקית למתחילים היא אחת מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד טורקית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס הטורקית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

אפליקציות לימוד הן אופציה מצוינת. ישנן אפליקציות רבות המתמקדות בלימוד השפה הטורקית. הן מאפשרות למידה בכל זמן ובכל מקום, ומגוונות את התרגולים. השקעה בספרי לימוד יכולה להיות שיטה טובה. ספרים מספקים תרגולים, דוגמאות, ופרטים על התרבות. אפשר ללמוד בקצב שלך ולחזור על החומרים. בקורס זה תוכלו ללמוד טורקית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

שיטת השקעה גם מציינת חשיבותם של פרטנרים לתרגול. מציאת שותף לתרגול, בין אם הוא דובר טורקי ילידי או לומד אחר, יכולה לעזור בהגברת הביטחון ובהשקפת ההתקדמות. צפייה בסרטים ובסדרות טורקיות היא אמצעי מצוין להתרגל להאזנה. זה גם מציע צפייה בתרבות ובשפה היומיומית. אפשר לצפות בהם עם כתוביות או בלעדיהם. למד טורקית מהר עם 100 שיעורי שפה טורקית מאורגנים לפי נושאים. קובצי האודיו MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי טורקית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

מוסיקה היא דרך נוספת להתחבר. האזנה למוסיקה טורקית מציעה הבנה של המבנה והדקדוק, וגם הזדמנות להתרגל להגייה. החוויה הטובה ביותר היא לבקר בטורקיה. שהות במדינה תציע הזדמנות לדבר טורקית באופן יומיומי, להתרגל למבנים ולרכוש יכולת שפה אמיתית.

אפילו מתחילים טורקיים יכולים ללמוד טורקית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של טורקית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.