© SeanPavonePhoto - Fotolia | Mt. Fuji and the Bullet Train

למד יפנית בחינם

למד יפנית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘יפנית למתחילים‘.

he עברית   »   ja.png 日本語

למד יפנית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ こんにちは ! kon'nichiwa!
‫שלום!‬ こんにちは ! kon'nichiwa!
‫מה נשמע?‬ お元気 です か ? ogenkidesuka?
‫להתראות.‬ さようなら ! sayōnara!
‫נתראה בקרוב!‬ またね ! mata ne!

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד את השפה היפנית?

ללמוד שפה חדשה הוא אתגר, והיפנית היא שפה מורכבת במיוחד. כדי להצליח בכך, יש להשתמש במגוון שיטות. אנו נבחן את הדרכים הטובות ביותר להתמקד בלמידת היפנית. שיעורים פרטיים הם אחת האפשרויות הטובות. המורה יכול להתמקד בדיוק במה שהתלמיד צריך, ולהתאים את השיעור לפי הצורך. זה מאפשר לתלמיד להתקדם בצורה אינטנסיבית. יפנית למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד יפנית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס היפנית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

השימוש באפליקציות ללמידת שפות הוא גם כן מועיל. אפליקציות אלו מציעות משחקים, תרגומים ותרגולים שיכולים לעזור לבנות את המילון והדקדוק שלך. שימוש בחומרי עזר מודפסים, כגון ספרים וחוברות תרגול, יכול להיות שיטה נוספת לעזרה. הם מספקים הסברים מעמיקים ואפשרות לתרגול כתיבה. בקורס זה תוכלו ללמוד יפנית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

שיעורים קבוצתיים בכיתה הם גם כן אפשרות. הלמידה בקבוצה יכולה לעזור בהבנה, כיוון שכל תלמיד יכול להציע את הקשיים והשאלות שלו. צפייה בסרטים ובסדרות טלוויזיה ביפנית היא דרך מצוינת לשפר את ההבנה בשמיעה. יש לצפות בלי כתוביות, או להשוות את הכתוביות היפניות לאלה שבשפתך. למד יפנית מהר עם 100 שיעורי שפה יפנית מאורגנים לפי נושאים. קובצי השמע MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי יפנית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

שהות ביפן היא בלתי נתפסת. הטבעת בארץ השפה מצריכה שימוש ביפנית בכל התחומים של החיים, וזה הדרך הטובה ביותר להתמקד בשפה באופן יומיומי. פגישות עם דוברים ילידיים, דרך קבוצות החלפת שפות או פעילויות חברתיות, יכולות לעזור בשיפור הדיבור וההבנה. השיחה היא האינטראקציה האמיתית של הלמידה.

אפילו מתחילים יפניים יכולים ללמוד יפנית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של יפנית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.