© Tahreerqau | Dreamstime.com

למד אורדו בחינם

למד אורדו במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘אורדו למתחילים‘.

he עברית   »   ur.png اردو

למד אורדו - מילים ראשונות
‫שלום!‬ ‫ہیلو‬ hello
‫שלום!‬ ‫سلام‬ salam
‫מה נשמע?‬ ‫کیا حال ہے؟‬ kya haal hai?
‫להתראות.‬ ‫پھر ملیں گے / خدا حافظ‬ phir milein ge
‫נתראה בקרוב!‬ ‫جلد ملیں گے‬ jald milein ge

מה מיוחד בשפה האורדו?

האורדו היא שפה מרתקת המודברת בעיקר בפקיסטן ובהודו. היא השפה הרשמית של פקיסטן ומכילה תרבות והיסטוריה עשירות. אחת התכונות המיוחדות לאורדו היא הכתב הערבי-פרסי בו היא נכתבת. הכתב משקף את ההשפעות התרבותיות השונות שהשפה סבלה מהן במשך השנים. אורדו למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד אורדו באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס אורדו זמינים הן באינטרנט והן כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

בשפה האורדו יש השפעות משפות רבות, בעיקר מהסנסקריט, הערבית והפרסית. השפה הזו היא תוצאה של התמזגות תרבויות מגוונות. כמו בכל שפה, גם באורדו יש אמירות וביטויים מיוחדים. הם מגלים את הדרך שבה התרבות המקומית מביטה על העולם. בקורס זה תוכלו ללמוד אורדו באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

השפה האורדו היא גם חלק חשוב מהספרות הדרום-אסייתית. ישנם סופרים רבים הכתבו בשפה זו ותרמו לה פרקים מכובדים. המוסיקה הפופולרית בפקיסטן ובהודו משתמשת גם היא בשפה האורדו. השירים בשפה הזו מגיעים ללב ומגעילים את רגש האנושי. למד אורדו מהר עם 100 שיעורי שפת אורדו המאורגנים לפי נושאים. קובצי השמע MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי אורדו שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

גם בתחום הקולנוע הבוליוודי, האורדו מתופסת כשפה מרכזית. היא משמשת לדיאלוגים ולשירים המקנים לסרטים את הטעם המיוחד שלהם. האורדו לא רק שפה, אלא אוצר של תרבות, אמנות והיסטוריה המגלה את העושר האנושי שבאזורים בהם היא מודברת.

אפילו אורדו מתחילים יכולים ללמוד אורדו ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של אורדו. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.