© Mikle15 | Dreamstime.com

ارمنی را رایگان یاد بگیرید

ارمنی را سریع و آسان با دوره زبان ما “ارمنی برای مبتدیان“ یاد بگیرید.

fa فارسی   »   hy.png Armenian

ارمنی را یاد بگیرید - کلمات اول
‫سلام‬ Ողջույն! Voghjuyn!
‫روز بخیر!‬ Բարի օր! Bari or!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ Ո՞նց ես: Ինչպե՞ս ես: VO՞nts’ yes Inch’pe՞s yes
‫خدا نگهدار!‬ Ցտեսություն! Ts’tesut’yun!
‫تا بعد!‬ Առայժմ! Arrayzhm!

چرا باید ارمنی یاد بگیری؟

یادگیری زبان ارمنی می‌تواند تجربه ارزشمند و مفیدی برای شما باشد. این زبان، که توسط حدود ۶ میلیون نفر در سراسر جهان گفته می‌شود، زبان رسمی کشور ارمنستان است. ارمنی، یکی از زبان‌های هندواروپایی است و دارای ساختاری منحصر به فرد و جالب است. یادگیری این زبان به شما فرصت می‌دهد تا با یک سیستم زبانی جدید و متفاوت آشنا شوید. ارمنی برای مبتدیان یکی از بیش از 50 بسته زبان رایگان است که می توانید از ما دریافت کنید. 50LANGUAGES روشی موثر برای یادگیری آنلاین و رایگان ارمنی است. مطالب آموزشی ما برای دوره ارمنی هم به صورت آنلاین و هم به صورت برنامه های آیفون و اندروید در دسترس است.

علاوه بر این، ارمنستان دارای یک فرهنگ عمیق و تاریخی است که با یادگیری زبان ارمنی می‌توانید آن را بهتر درک کنید. شما می‌توانید ادبیات، هنر و فرهنگ این کشور را از نزدیک بشناسید. یادگیری زبان ارمنی می‌تواند به شما در فرصت‌های شغلی کمک کند. توانایی گفتگو به زبان ارمنی، به خصوص در زمینه‌هایی مانند تجارت بین‌المللی، می‌تواند بسیار مفید باشد. با این دوره می توانید ارمنی را به طور مستقل بیاموزید - بدون معلم و بدون آموزشگاه زبان! درس ها به وضوح ساختار یافته اند و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنند.

زبان ارمنی نیز در گروه‌های اقلیت ارمنی در کشورهای دیگر گفته می‌شود. یادگیری این زبان به شما اجازه می‌دهد تا با جامعه‌ی گسترده‌تری از افراد ارتباط برقرار کنید. با یادگیری زبان ارمنی، شما می‌توانید فیلم‌ها، موسیقی و کتاب‌های ارمنی را بدون نیاز به ترجمه درک کنید. این یک راه عالی برای تجربه فرهنگ ارمنی است. با 100 درس زبان ارمنی که بر اساس موضوع سازماندهی شده اند، سریع ارمنی را بیاموزید. فایل های صوتی MP3 برای درس ها توسط ارمنی زبان های بومی صحبت می شد. آنها به شما در بهبود تلفظ کمک می کنند.

یادگیری ارمنی به شما کمک می‌کند تا در سفرهای خود به ارمنستان با افراد محلی ارتباط برقرار کنید. این تجربه‌ای متفاوت برای هر گردشگر است و تجربه سفر شما را منحصر به فرد می‌کند. یادگیری زبان ارمنی می‌تواند یک چالش هیجان انگیز و جذاب برای شما باشد. این یک فرصت برای گسترش دانش، افزایش اعتماد به نفس، و ارتقاء مهارت‌های زبانی شما است.

حتی مبتدیان ارمنی نیز می توانند ارمنی را به طور موثر با “50LANGUAGES“ از طریق جملات عملی یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. برای یادگیری چند دقیقه زبان ارمنی از استراحت ناهار یا زمانی در ترافیک استفاده کنید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.