© Ostapenkoolena | Dreamstime.com

اسپرانتو را رایگان یاد بگیرید

اسپرانتو را سریع و آسان با دوره زبان ما “اسپرانتو برای مبتدیان“ یاد بگیرید.

fa فارسی   »   eo.png esperanto

یادگیری اسپرانتو - اولین کلمات
‫سلام‬ Saluton!
‫روز بخیر!‬ Bonan tagon!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ Kiel vi?
‫خدا نگهدار!‬ Ĝis revido!
‫تا بعد!‬ Ĝis baldaŭ!

زبان اسپرانتو چه ویژگی خاصی دارد؟

“Esperanto“ زبان بین‌المللی است که در اواخر قرن نوزدهم توسط لودویک لازارو زامنهوف، یک چشم‌پزشک پولندی، طراحی شد. هدف از این زبان، ایجاد ارتباط آسان بین مردمانی با زبان‌های مادری متفاوت بود. در اسپرانتو، دستور زبان انعطاف‌پذیر و منطقی است. برخلاف بسیاری از زبان‌های طبیعی، قواعد گرامری آن استثنایی ندارند. این موضوع اسپرانتو را یکی از زبان‌هایی می‌کند که یادگیری آن نسبتاً ساده‌تر است. اسپرانتو برای مبتدیان یکی از بیش از 50 بسته زبان رایگان است که می توانید از ما دریافت کنید. 50LANGUAGES روشی موثر برای یادگیری آنلاین و رایگان اسپرانتو است. مطالب آموزشی ما برای دوره اسپرانتو هم به صورت آنلاین و هم به صورت برنامه های آیفون و اندروید در دسترس است.

در اسپرانتو، همه کلمات با استفاده از ترکیبی از ۲۸ حرف الفبا ساخته می‌شوند. این الفبا شامل حروف مرسومی است که در زبان‌های اروپایی به کار می‌رود، اما هر حرف فقط یک صدا دارد. این زبان، از نظر لغتی، بیشتر از زبان‌های رومانس، آلمانی، و اسلاوی الهام گرفته است. این ترکیب باعث شده تا مردمی که زبان رومانس یا آلمانی می‌دانند، به طور طبیعی بتوانند لغات بیشتری در اسپرانتو تشخیص دهند. با این دوره می توانید به طور مستقل اسپرانتو را بیاموزید - بدون معلم و بدون آموزشگاه زبان! درس ها به وضوح ساختار یافته اند و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنند.

اسپرانتو یک “زبان مصنوعی“ است، اما به مرور زمان، فرهنگ و ادبیات خاص خود را ایجاد کرده است. منظور از این ادبیات، ادبیاتی است که به طور اختصاصی برای این زبان نوشته شده است، نه ترجمه‌هایی از زبان‌های دیگر. اسپرانتو، با وجود اینکه یک زبان بین‌المللی است، متأسفانه به عنوان زبان رسمی در هیچ کشوری به رسمیت شناخته نشده است. با این حال، این زبان برخی از سازمان‌های بین‌المللی را جذب کرده است. با 100 درس زبان اسپرانتو که بر اساس موضوع سازماندهی شده اند، به سرعت اسپرانتو بیاموزید. فایل های صوتی MP3 برای درس ها توسط اسپرانتو زبان های بومی صحبت می شد. آنها به شما در بهبود تلفظ کمک می کنند.

یادگیری اسپرانتو می‌تواند به فرد کمک کند تا ساختارها و مفاهیم زبانی را بهتر درک کند. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که یادگیری اسپرانتو می‌تواند به یادگیری زبان‌های دیگر کمک کند. به طور کلی، اسپرانتو می‌تواند برای ارتباط، یادگیری، و فرهنگ‌سازی بین‌المللی یک ابزار بسیار قدرتمند باشد. این زبان یک نماد از امید به امکان ارتباط بیشتر بین مردمان جهان است.

حتی افراد مبتدی اسپرانتو نیز می‌توانند با استفاده از جملات عملی زبان اسپرانتو را به‌طور مؤثری با «50LANGUAGES» یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. برای یادگیری چند دقیقه اسپرانتو از استراحت ناهار یا زمانی در ترافیک استفاده کنید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.