© Godrick | Dreamstime.com

למד איטלקית בחינם

למד איטלקית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘איטלקית למתחילים‘.

he עברית   »   it.png Italiano

למד איטלקית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ Ciao!
‫שלום!‬ Buongiorno!
‫מה נשמע?‬ Come va?
‫להתראות.‬ Arrivederci!
‫נתראה בקרוב!‬ A presto!

מה מיוחד בשפה האיטלקית?

השפה האיטלקית היא אחת מהשפות הרומניות. היא מקורית לאיטליה והייתה השפה הרשמית של האימפריה הרומית. השפה האיטלקית נחרתה מהלטינית ושומרת על אלמנטים רבים ממנה. באיטלקית ישנם הגיות מיוחדות. הטונים בהם מדברים את האיטלקית הם מוזיקליים ויש בהם הרבה רכות. המילים הן קצרות וברורות, והם נפלאות לאוזן. איטלקית למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד איטלקית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס איטלקית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

התרבות האיטלקית עשירה ומגוונת. השפה האיטלקית היא השפה שבה כתבו אמנים רבים ומגוונים, מגבריאלי ד‘אנונציו עד אומברטו אקו. אחת התכונות המיוחדות לאיטלקית היא התוכנית הדקדוקית שלה. היא מסודרת וברורה, אך בו זמנית יש לה גמישות שמאפשרת לה להתהדר ולהתגלגל. בקורס זה תוכלו ללמוד איטלקית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

מבנה המשפטים באיטלקית דומה במידה מסוימת לשפות אחרות, אך ישנם גם חוסרים. למשל, השימוש בפועל “essere“ (להיות) באופן שונה משפות אחרות. האיטלקית היא שפה בה קל להתחיל לדבר, אך כמו כל שפה אחרת, היא מצריכה התמדדות עם אתגרים רבים. המילים הן קצרות והדגש הוא על ההגייה הנכונה. למד איטלקית מהר עם 100 שיעורי שפה איטלקית מאורגנים לפי נושאים. קובצי השמע MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי איטלקית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

בעקבות ההשפעה הרבה של התרבות האיטלקית, הרבה מילים איטלקיות נכנסו לשפות אחרות. דוגמאות לכך הן “סופראנו“, “אלטו“ או “טנור“. איטליה היא מקורה של רבים מן המונחים במוזיקה ובאמנות. האיטלקית, בתור השפה המובילה של האמנות האירופית, תמיד הייתה ותמשיך להיות חלק בלתי נפרד מהתרבות העולמית.

אפילו מתחילים איטלקיים יכולים ללמוד איטלקית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של איטלקית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.