© Rawpixelimages | Dreamstime.com

למד אספרנטו בחינם

למד אספרנטו במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘אספרנטו למתחילים‘.

he עברית   »   eo.png esperanto

למד אספרנטו - מילים ראשונות
‫שלום!‬ Saluton!
‫שלום!‬ Bonan tagon!
‫מה נשמע?‬ Kiel vi?
‫להתראות.‬ Ĝis revido!
‫נתראה בקרוב!‬ Ĝis baldaŭ!

מה מיוחד בשפת האספרנטו?

“מה מיוחד בשפה האספרנטו?“ האספרנטו היא שפה מתוכנתת שנוצרה במאה ה-19. מאפייניה המיוחדים מעניקים לה מקום מיוחד בין השפות. אחת התכונות המיוחדות של האספרנטו היא פשטותה. מבנה השפה פשוט ללמידה, בניגוד לרוב השפות הטבעיות שכוללות כללים רבים ומורכבים. אספרנטו למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד אספרנטו באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס אספרנטו זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

האספרנטו נוצרה עם מטרה לשמש שפה נייטרלית גלובלית. זו שפה שאינה שייכת לאומה או מדינה מסוימת, מה שמקנה לה אוניברסליות. מבנה המילים באספרנטו מתוכנן להיות לוגי ואינטואיטיבי. הקצוות של המילים מציינים את תפקידם במשפט, מה שמקל על הלמידה. בקורס זה תוכלו ללמוד אספרנטו באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

האספרנטו מאפשרת תקשורת בינלאומית ומהווה גשר בין תרבויות שונות. באמצעותה, אנשים מרחבי העולם מסוגלים לתקשר למרות ההבדלים התרבותיים. האספרנטו נלמדת בקלות על ידי מדברי שפות שונות. היא מעודדת תקשורת מכאן עברה לגשרים בין אנשים ממגזרים ושפות שונות. למד אספרנטו מהר עם 100 שיעורי אספרנטו מאורגנים לפי נושאים. קובצי השמע MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי אספרנטו שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

מקום מרכזי באספרנטו הוא הפונטיקה. כל אות מתאימה לצליל מסוים ואין יוצאים מן הכלל, מה שהופך את ההגייה לקלה וברורה. האספרנטו אינה רק שפה, אלא גם רעיון של יחסי שלום ואחדות בין האנשים. היא מבטאת רעיון של שוויון והבנה בין אנשים ממגזרים שונים, שמסתכלים על העולם מזוויות שונות.

אפילו אספרנטו מתחילים יכולים ללמוד אספרנטו ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של אספרנטו. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.