© nfoto - Fotolia | Painted Easter Eggs 3

למד ליטאית בחינם

למד ליטאית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘ליטאית למתחילים‘.

he עברית   »   lt.png lietuvių

למד ליטאית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ Sveiki!
‫שלום!‬ Laba diena!
‫מה נשמע?‬ Kaip sekasi?
‫להתראות.‬ Iki pasimatymo!
‫נתראה בקרוב!‬ (Iki greito!) / Kol kas!

למה כדאי ללמוד ליטאית?

מדובר באתגר מיוחד ללמוד שפה קטנה כמו הליטאית. אף על פי שמספר הדוברים אינו גדול, ישנם יתרונות משמעותיים. הליטאית, בעלת היסטוריה עשירה, נותנת מבט עמוק על תרבות אירופית מיוחדת. בליטא הישנה שפה אינדו-אירופית, ולכן קל להבין קשרים לשפות אחרות. הלמידה של הליטאית עשויה לעזור בהבנת שפות אחרות, בפרט שפות בלטיות. היא גם מעניקה מנגנון לגישה מורחבת להבנת השפות. ליטאית למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד ליטאית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס ליטאית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

חשיפה לשפה זרה כמו הליטאית יכולה להרחיב את היכולת שלך לחשוב בצורה גלובלית. אתה מתמודד עם תרבות שונה, תפיסות עולם משונות, מה שמרחיב את התפיסה שלך ומעמיק את ההבנה שלך לגבי עצמך. הליטאית גם יכולה להפתיח לך דלתות בעולם העסקים. ליטא מציעה הרבה הזדמנויות עסקיות ומחקריות, במיוחד בתחומים כמו הייטק, תיירות ומחקר אקדמי. ידע בשפה יכול להקל על הכניסה לשוק המקומי. בקורס זה תוכלו ללמוד ליטאית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

בלמידת שפה זרה, אתה גם מגביר את היכולות החשיבה שלך. מחקרים מראים שלמידת שפה זרה יכולה לשפר את היכולות הקוגניטיביות, כולל הזיכרון, תשומת הלב והיכולת לפתור בעיות. אם אתה אוהב לטייל, ללמוד ליטאית יכול להעשיר את החוויה שלך בביקור בליטא. זה יאפשר לך לתקשר בצורה יותר אינטימית עם התושבים המקומיים ולחוות את התרבות מנקודת מבט אישית יותר. למד ליטאית מהר עם 100 שיעורי שפה ליטאית מאורגנים לפי נושאים. קובצי האודיו MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי ליטאית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

כאחד האנשים המעטים שמדברים ליטאית, אתה תהיה בעל תכונה מיוחדת שתיתן לך יתרון. אתה תהיה מיוחד בעיני אנשים רבים, וזה יכול להיות משמעותי במגוון הזדמנויות - אם מדובר בפגישה עסקית, מסיבה חברתית או אפילו ראיון עבודה. אז למה לא להתחיל? תכנית ללמוד שפה חדשה כמו הליטאית יכולה להיות חוויה מעניינת, מעשירה ומשגשגת. עם מספר כלים אונליין זמינים ללמוד שפות, אתה יכול להתחיל בנתיב הלמידה שלך מיד.

אפילו מתחילים ליטאים יכולים ללמוד ליטאית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של ליטאית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.