© m fahrur - Fotolia | Barong Dancers

למד אינדונזית בחינם

למד אינדונזית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘אינדונזית למתחילים‘.

he עברית   »   id.png Indonesia

למד אינדונזית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ Halo!
‫שלום!‬ Selamat siang!
‫מה נשמע?‬ Apa kabar?
‫להתראות.‬ Sampai jumpa lagi!
‫נתראה בקרוב!‬ Sampai nanti!

מה מיוחד בשפה האינדונזית?

“מה כל כך מיוחד בשפה האינדונזית?“ שאלה זו יכולה להגיע רק מאדם שאינו מכיר את הייחוד של שפה זו. אינדונזית, או Bahasa Indonesia, היא השפה הרשמית של אינדונזיה, מדינה שהיא הארכיפלג הגדול בעולם. אחד הדברים המעניינים בשפה האינדונזית הוא הגייה שלה. האינדונזית מבוטאת באופן פונטי, כלומר, כל אות מבוטאת באותה הדרך בכל מצב. זו שונה משפות אחרות בהן ההגייה של האותיות משתנה תלוי במיקומן במילה. אינדונזית למתחילים היא אחת מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד אינדונזית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס אינדונזית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

שפה זו מכילה מעט מאוד דקדוק, ואינה מכילה מקרי רוח, דקדוק זמן, או מינים. זה גורם לשפה להיות יחסית פשוטה ללמידה בעבור אנשים מדוברים של שפות שונות. בשפה האינדונזית, המילים משתנות כאשר מוסיפים סיומות או תחיליות. דרך זו מאפשרת לשפה להגיע לפרטיות גבוהה עם מילים מעטות, והיא מציעה את היכולת לבנות מילים חדשות. בקורס זה תוכלו ללמוד אינדונזית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

אחד המאפיינים המיוחדים של השפה האינדונזית הוא השפעת שפות אחרות עליה. היא מכילה השפעות משפות כמו הערבית, הסינית, ההולנדית, הפורטוגזית והסנסקריט. כמו ברוב השפות, גם באינדונזית יש תרבות מילים רחבה ועשירה. המילים מספקות תמונה מרהיבה של התרבות האינדונזית, ההיסטוריה שלה ואת הצורה בה התפתחה החברה. למד אינדונזית מהר עם 100 שיעורי שפה אינדונזית מאורגנים לפי נושאים. קובצי השמע MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי אינדונזית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

אנו מגלים באינדונזית מגוון עשיר של מילים שמתארות את הטבע, את המשפחה, את הדת, את האמנות ואת התרבות. זה משקף את האהבה של האינדונזים לאמנות, למוסיקה, לריקוד ולמשפחה. השפה האינדונזית היא יותר משפה - היא סימבול של איחוד ואחדות באינדונזיה, מדינה עם מגוון תרבויות, שפות ומנהגים. היא משקפת את היכולת של שפה לאחד קהל שלמ.

אפילו מתחילים אינדונזיים יכולים ללמוד אינדונזית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות אינדונזית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.