© Jackbluee | Dreamstime.com

למד קוריאנית בחינם

למד קוריאנית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו “קוריאנית למתחילים“.

he עברית   »   ko.png 한국어

למד קוריאנית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ 안녕! annyeong!
‫שלום!‬ 안녕하세요! annyeonghaseyo!
‫מה נשמע?‬ 잘 지내세요? jal jinaeseyo?
‫להתראות.‬ 안녕히 가세요! annyeonghi gaseyo!
‫נתראה בקרוב!‬ 곧 만나요! god mannayo!

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד את השפה הקוריאנית?

לימוד השפה הקוריאנית הוא משימה מרתקת שטמעה בתוכה את התרבות הקוריאנית העשירה. כאשר מתחילים ללמוד את השפה, ישנן מספר דרכים שיכולות לעזור. הפעלת שידורים, סרטים וסדרות טלוויזיה קוריאניות יכולה לסייע להבנת הצלילים והמבנה של השפה, וגם להכיר את התרבות. קוריאנית למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד קוריאנית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס קוריאנית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

השתמשות באפליקציות המיועדות ללימוד שפות היא גם אפשרות מצוינת. אפליקציות אלה מציעות תרגולים, משחקים ואתגרים שמסייעים בהבנת השפה. שיעורים פרטיים עם מורה קוריאני יכולים להיות מאוד יעילים. המורה יכול להתחשב בצרכים האישיים של התלמיד ולספק משוב מיידי. בקורס זה תוכלו ללמוד קוריאנית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

השתתפות בקבוצות לימוד קוריאנית בקהילה או אונליין יכולה לספק זירה לתרגול ולשיפור היכולות הדיבוריות. כתיבה בשפה הקוריאנית היא גם דרך מצוינת להבין ולהתרגל למבנה השפה. נסיון כתיבה יכול לסייע לחזור ולבדוק את ההבנה. למד קוריאנית מהר עם 100 שיעורי שפה קוריאנית מאורגנים לפי נושאים. קובצי השמע MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי קוריאנית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

שימור יומן בשפה הקוריאנית או התקשרות עם שותפים לתרגום יכולים לעזור להפעיל את הידע בצורה פרקטית. בתהליך הלמידה, חשוב לזכור שהתמדדות ואימון יומיומי הם הדרך הטובה ביותר לשלוט בשפה ולהרגיש בנוח בקוריאנית.

אפילו מתחילים קוריאנים יכולים ללמוד קוריאנית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של קוריאנית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.