© Bayazidakter | Dreamstime.com

למד בנגלית בחינם

למד בנגלית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘בנגלית למתחילים‘.

he עברית   »   bn.png বাংলা

למד בנגלית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ নমস্কার! / আসসালামু আ’লাইকুম namaskāra! / Āsasālāmu ā’lā'ikuma
‫שלום!‬ নমস্কার! / আসসালামু আ’লাইকুম namaskāra! / Āsasālāmu ā’lā'ikuma
‫מה נשמע?‬ আপনি কেমন আছেন? āpani kēmana āchēna?
‫להתראות.‬ এখন তাহলে আসি! Ēkhana tāhalē āsi!
‫נתראה בקרוב!‬ শীঘ্রই দেখা হবে! Śīghra'i dēkhā habē!

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד את השפה הבנגלית?

למידת השפה הבנגלית היא חוויה מעניינת ומאתגרת. על מנת להצליח, יש לפתח את השיטה המתאימה במיוחד לך, ולהתמקד במהלך הלמידה. הכנסת קורסים מקוונים לתוך השגרה שלך יכולה להציע התמקדות בגרמטיקה ובתרגולי דיבור באמצעות תרגולים ומשחקים אינטראקטיביים. בנגלית למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד בנגלית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס בנגלית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

אפליקציות לימוד שפה הן כלי מצוין לתרגול יומיומי. הן מספקות אפשרות לתרגול בזמן אמת ובכל מקום, והן זמינות ונגישות. קריאה בשפה הבנגלית היא אתגר והיא מסייעת בהבנת התרבות. ספרים, עיתונים, ומגזינים בשפה המקורית יכולים לעזור לשפר את היכולת הקריאה שלך. בקורס זה תוכלו ללמוד בנגלית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

האזנה לשיחות, שירים, ותוכניות רדיו בבנגלית תסייע לך להבין את המבטא והצלילים הייחודיים של השפה. קשר עם דוברים ילידים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את הדיבור. יש להתמקד בפגישות פרטניות או בקבוצות לימוד קטנות. למד בנגלית מהר עם 100 שיעורי שפה בנגלית מאורגנים לפי נושאים. קובצי האודיו MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי בנגלית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

בילוי זמן באזורים שבהם דוברת השפה הבנגלית יכול להעמיק את ההבנה שלך ולהציע לך חוויה תרבותית אמיתית במהלך הלמידה. החשיבה הכי חשובה היא להיות סבלני ולהמשיך לתרגל. ככל שתקדיש יותר זמן ללמוד, התוצאות תהיינה טובות יותר.

אפילו מתחילים בנגלית יכולים ללמוד בנגלית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות של בנגלית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.