© Sophie James - Fotolia | Downtown Dubai is a popular place for shopping and sightseeing

למד ערבית בחינם

למד ערבית במהירות ובקלות עם קורס השפה שלנו ‘ערבית למתחילים‘.

he עברית   »   ar.png العربية

למד ערבית - מילים ראשונות
‫שלום!‬ ‫مرحبًا!‬ mrhbana!
‫שלום!‬ ‫مرحبًا! / نهارك سعيد!‬ mrhbana! / nuharik saeid!
‫מה נשמע?‬ ‫كبف الحال؟ / كيف حالك؟‬ kbif alhala? / kayf halk?
‫להתראות.‬ ‫إلى اللقاء‬ 'iilaa alliqa'
‫נתראה בקרוב!‬ ‫أراك قريباً!‬ arak qrybaan!

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד את השפה הערבית?

למדוד את השפה הערבית, עליך להגדיר את המטרות שלך. אם אתה רוצה לקרוא, לדבר או לכתוב, זה ישפיע על התוכנית שתבחר לעצמך. ההגייה בערבית משחקת תפקיד מרכזי. השקעה באפליקציות או כלים אחרים שמתמקדים בהגייה יכולה להפעיל הבדל ביכולת התקשורת שלך. ערבית למתחילים היא אחת מתוך למעלה מ-50 חבילות שפה בחינם שתוכלו לקבל מאיתנו. ’50LANGUAGES’ היא הדרך היעילה ללמוד ערבית באינטרנט ובחינם. חומרי ההוראה שלנו לקורס ערבית זמינים גם באינטרנט וגם כאפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

האזנה היא מפתח להתקדמות. האזינו לשידורים, שירים, ופודקאסטים בערבית כדי להתרגל לשפה הטבעית ולמבטאים השונים. אל תתעלם מהכתוב. קרא ספרים, עיתונים ומאמרים בערבית. הקריאה תעזור לך להרגיל את עצמך למילים ובניית המשפט הערבית. בקורס זה תוכלו ללמוד ערבית באופן עצמאי - ללא מורה וללא בית ספר לשפות! השיעורים בנויים בצורה ברורה ויעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

שיעורים בקבוצה או באופן פרטי יכולים להקדים את התהליך. המורה יספק פידבק ותרגולים שימושיים שיסייעו בהתקדמותך. התחבר לקהילה הדוברת ערבית באזורך. דיאלוג עם דוברים ילידיים יעזור לך לשפר את יכולת התקשורת שלך ולהרגיש ביתי יותר בשפה. למד ערבית מהר עם 100 שיעורי ערבית מאורגנים לפי נושאים. קובצי השמע MP3 לשיעורים נאמרו על ידי דוברי ערבית שפת אם. הם עוזרים לך לשפר את ההגייה שלך.

פעלות יומיומיות כמו לצפות בסרטים או להאזין למוזיקה בערבית יכולות לשלב את השפה בחייך היומיומיים ולהפוך את הלמידה למהנה יותר. המשך לחפש את הגישה הנכונה לך. כל אחד מאיתנו שונה, והדרך בה אתה מוצא את עצמך לומד הכי טוב היא הדרך הנכונה בשבילך.

אפילו ערבית מתחילים יכולים ללמוד ערבית ביעילות עם ’50LANGUAGES’ דרך המשפטים המעשיים. תחילה תכירו את המבנים הבסיסיים של השפה. דיאלוגים לדוגמה עוזרים לך לבטא את עצמך בשפה הזרה. אין צורך בידע מוקדם.

אפילו לומדים מתקדמים יכולים לחזור ולגבש את מה שלמדו. אתה לומד משפטים נכונים ונאמרים לעתים קרובות ותוכל להשתמש בהם באופן מיידי. תוכל לתקשר במצבים יומיומיים. השתמש בהפסקת הצהריים שלך או בזמן בפקק כדי ללמוד כמה דקות ערבית. אתה לומד תוך כדי תנועה וגם בבית.