© candy1812 - Fotolia | Small abandoned house at seaside with blooming flowers

استونیایی را رایگان یاد بگیرید

با دوره زبان ما “استونیایی برای مبتدیان“ سریع و آسان استونیایی را بیاموزید.

fa فارسی   »   et.png eesti

یادگیری زبان استونیایی - اولین کلمات
‫سلام‬ Tere!
‫روز بخیر!‬ Tere päevast!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ Kuidas läheb?
‫خدا نگهدار!‬ Nägemiseni!
‫تا بعد!‬ Varsti näeme!

چرا باید استونیایی یاد بگیریم؟

یادگیری زبان استونیایی می تواند تجربه ی مفید و جذابی باشد. این زبان که از خانواده زبان های فنلاندی-اوگری هستند، در کشور استونی صحبت می شود. یادگیری زبان استونیایی می تواند شما را با فرهنگ غنی و تاریخ استونی آشنا کند. این فرهنگ مملو از داستان ها، سنت ها و هنر است که زبان آن را ارزشمند می کند. استونیایی برای مبتدیان یکی از بیش از 50 بسته زبان رایگان است که می توانید از ما دریافت کنید. 50LANGUAGES روشی موثر برای یادگیری آنلاین و رایگان استونیایی است. مطالب آموزشی ما برای دوره استونیایی هم به صورت آنلاین و هم به صورت برنامه های آیفون و اندروید در دسترس است.

یادگیری زبان استونیایی نیز می تواند به شما فرصت های شغلی بیشتری بدهد. استونی یکی از کشورهای رهبر در حوزه فناوری اطلاعات و اینترنت است. این زبان یادگیری زبان فنلاندی و دیگر زبان های فنلاندی-اوگری را آسان تر می کند. اگر شما به یادگیری این زبان ها علاقه مندید، استونیایی می تواند یک پایه خوب باشد. با این دوره می توانید استونیایی را به طور مستقل بیاموزید - بدون معلم و بدون آموزشگاه زبان! درس ها به وضوح ساختار یافته اند و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنند.

یادگیری استونیایی می تواند یک چالش ذهنی باشد که به تقویت حافظه و توانایی تفکر منطقی شما کمک می کند. این یک زبان سخت است اما پاداش یادگیری آن فراوان است. با یادگیری استونیایی، شما قادر خواهید بود به ارتباط برقرار کردن با بومی زبانان استونی که غالباً بسیار مهربان و باز هستند. این می تواند تجربه ای جذاب و ارزشمند باشد. با 100 درس زبان استونیایی که بر اساس موضوع سازماندهی شده اند، سریع استونیایی بیاموزید. فایل‌های صوتی MP3 برای درس‌ها توسط افراد بومی استونیایی صحبت می‌شد. آنها به شما در بهبود تلفظ کمک می کنند.

استونیایی همچنین می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از چگونگی کارکرد زبان ها داشته باشید. این زبان با ساختار واژگان منحصر به فرد خود، یک منبع برای تحلیل و تجزیه و تحلیل زبانی است. در نهایت، یادگیری زبان استونیایی می تواند یک سرمایه ارزشمند برای زندگی شما باشد، باز کردن درهایی به جوانب جدیدی از دانش و تجربه.

حتی مبتدیان استونیایی می توانند با جملات عملی استونیایی را با “50LANGUAGES“ به طور موثر یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. برای یادگیری چند دقیقه زبان استونیایی از استراحت ناهار یا زمانی که در ترافیک هستید استفاده کنید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.