© Steineranden | Dreamstime.com

آموزش زبان اوکراینی به صورت رایگان

با دوره زبان ما “اوکراینی برای مبتدیان“ سریع و آسان زبان اوکراینی را بیاموزید.

fa فارسی   »   uk.png українська

آموزش زبان اوکراینی - اولین کلمات
‫سلام‬ Привіт! Pryvit!
‫روز بخیر!‬ Доброго дня! Dobroho dnya!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ Як справи? Yak spravy?
‫خدا نگهدار!‬ До побачення! Do pobachennya!
‫تا بعد!‬ До зустрічі! Do zustrichi!

چرا باید زبان اوکراینی را یاد بگیرید؟

یادگیری زبان اوکراینی چرا ضروری است؟ این سوالی است که بسیاری از ما در ذهن خود مطرح می‌کنیم. زبان اوکراینی زبانی است با ریشه‌های گسترده و فرهنگی غنی. این زبان، یکی از بزرگترین زبان‌های اروپایی است و برای حدود 40 میلیون نفر زبان مادری می‌باشد. گسترش فرهنگی خود را می‌توانید با یادگیری این زبان تقویت کنید. مطالعه ادبیات اوکراینی، که اغلب در زبان اصلی آن نوشته شده، می‌تواند به شما دیدگاه جدیدی برای درک دنیا بدهد. به علاوه، با فراگیری این زبان، شما به یک کشور جدید باز می‌شوید که می‌تواند فرصت‌های متعددی برای شما ایجاد کند. زبان اوکراینی برای مبتدیان یکی از بیش از 50 بسته زبان رایگان است که می توانید از ما دریافت کنید. 50LANGUAGES روشی موثر برای یادگیری آنلاین و رایگان اوکراینی است. مطالب آموزشی ما برای دوره اوکراینی هم به صورت آنلاین و هم به صورت برنامه های آیفون و اندروید در دسترس است.

فرصت‌های شغلی با یادگیری زبان اوکراینی هم افزایش می‌یابد. اوکراین، با بخش صنعتی قوی و بازار توسعه‌یافته، فرصت‌های شغلی فراوانی ارائه می‌دهد. با توانایی در ارتباط برقرار کردن با مردم این کشور، این فرصت‌ها برای شما قابل دسترس خواهد شد. در میان بسیاری از اوکراینی‌ها، انگلیسی زبان دوم نیست. برای اینکه بتوانید به طور موثر با اوکراینی‌ها ارتباط برقرار کنید، یادگیری زبان اوکراینی ضروری است. این موضوع می‌تواند در تجارت، گردشگری و ارتباطات فردی مفید باشد. با این دوره می توانید زبان اوکراینی را به طور مستقل بیاموزید - بدون معلم و بدون آموزشگاه زبان! درس ها به وضوح ساختار یافته اند و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنند.

یادگیری اوکراینی همچنین می‌تواند در توسعه مهارت‌های ذهنی شما کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که یادگیری یک زبان جدید می‌تواند به تقویت حافظه، توجه و قدرت تفکر منطقی کمک کند. از سوی دیگر، یادگیری زبان اوکراینی روی ارتباطات بین فرهنگی شما تأثیر می‌گذارد. با فراگیری این زبان، شما می‌توانید رابطه بهتری با اوکراینی‌ها برقرار کنید و احترام بیشتری به فرهنگ آن‌ها نشان دهید. با 100 درس زبان اوکراینی که بر اساس موضوع سازماندهی شده اند، سریع زبان اوکراینی را بیاموزید. فایل‌های صوتی MP3 برای درس‌ها توسط افراد بومی اوکراینی صحبت می‌شد. آنها به شما در بهبود تلفظ کمک می کنند.

نکته اصلی این است که یادگیری هر زبان جدیدی، از جمله زبان اوکراینی، تجربه‌ای مفرح و پاداش‌دهنده است. این یک فرصت برای رشد شخصی، توسعه مهارت‌های ارتباطی و پیشرفت کاری می‌باشد. همچنین با یادگیری این زبان، دیدگاه شما نسبت به جهان تغییر خواهد کرد. پس در نهایت، یادگیری زبان اوکراینی چندین مزیت دارد. از جمله توسعه فرهنگی، افزایش فرصت‌های شغلی، ارتباط بهتر با اوکراینی‌ها و تقویت مهارت‌های ذهنی. این موارد فقط بخشی از دلایلی هستند که چرا باید زبان اوکراینی را یاد بگیرید. با یادگیری زبان اوکراینی، دنیای جدیدی برای شما باز خواهد شد.

حتی مبتدیان اوکراینی نیز می توانند زبان اوکراینی را به طور موثر با “50LANGUAGES“ از طریق جملات عملی یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. برای یادگیری چند دقیقه زبان اوکراینی از استراحت ناهار یا زمانی که در ترافیک هستید استفاده کنید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.