© JR Photography - Fotolia | Salzburg in winter

آلمانی را رایگان یاد بگیرید

با دوره زبان ما “آلمانی برای مبتدیان“ سریع و آسان آلمانی را بیاموزید.

fa فارسی   »   de.png Deutsch

یادگیری آلمانی - اولین کلمات
‫سلام‬ Hallo!
‫روز بخیر!‬ Guten Tag!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ Wie geht’s?
‫خدا نگهدار!‬ Auf Wiedersehen!
‫تا بعد!‬ Bis bald!

زبان آلمانی چه ویژگی خاصی دارد؟

زبان آلمانی یکی از زبان‌های برجسته در جهان است. این زبان دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود است. یکی از این ویژگی‌ها ساختار گرامری پیچیده آن است. گرامر زبان آلمانی شامل قواعد دقیق و سختی است که ترتیب کلمات در جمله را مشخص می‌کند. این قواعد گرامری به زبان آلمانی عمق و دقت می‌دهند. آلمانی برای مبتدیان یکی از بیش از 50 بسته زبان رایگان است که می توانید از ما دریافت کنید. 50LANGUAGES روشی موثر برای یادگیری زبان آلمانی به صورت آنلاین و رایگان است. مطالب آموزشی ما برای دوره آلمانی هم به صورت آنلاین و هم به صورت برنامه های آیفون و اندروید در دسترس است.

همچنین، زبان آلمانی دارای واژگان پیچیده و غنی است. در زبان آلمانی، بسیاری از کلمات ترکیبی هستند که می‌توانند مفاهیم پیچیده و خاص را ابراز کنند. زبان آلمانی دارای چهار حالت اسمی است: nominative, accusative, dative, و genitive. این حالت‌های اسمی تغییرات در کاربرد و معنی اسم‌ها ایجاد می‌کنند. با این دوره شما می توانید آلمانی را به طور مستقل بیاموزید - بدون معلم و بدون آموزشگاه زبان! درس ها به وضوح ساختار یافته اند و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنند.

دیگر ویژگی خاص زبان آلمانی استفاده از حروف بزرگ برای اسم‌ها است. در زبان آلمانی، همه اسم‌ها با حرف بزرگ شروع می‌شوند. زبان آلمانی دارای تلفظ‌های خاص خود است. برخی از این تلفظ‌ها در زبان‌های دیگر ندیده می‌شوند، مانند تلفظ ‘ch‘ و ‘ü‘. با 100 درس زبان آلمانی که بر اساس موضوع سازماندهی شده اند، آلمانی را سریع یاد بگیرید. فایل های صوتی MP3 برای درس ها توسط زبان مادری آلمانی صحبت می شد. آنها به شما در بهبود تلفظ کمک می کنند.

زبان آلمانی همچنین دارای ساختار جمله‌ای منحصر به فرد است. در زبان آلمانی، می‌توان با تغییر ترتیب کلمات، تاکید یا معنای مختلفی را ایجاد کرد. در نهایت، زبان آلمانی نقش مهمی در فرهنگ و تاریخ آلمان دارد. این زبان آینه‌ای است که تحولات فرهنگی و تاریخی این کشور را نشان می‌دهد.

حتی مبتدیان آلمانی نیز می توانند آلمانی را به طور موثر با “50LANGUAGES“ از طریق جملات عملی یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. برای یادگیری چند دقیقه زبان آلمانی از استراحت ناهار یا زمانی در ترافیک استفاده کنید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.