© Wirestock | Dreamstime.com

Tigrinya را به صورت رایگان یاد بگیرید

با دوره زبان ما “Tigrinya برای مبتدیان“ سریع و آسان تیگرینیا را بیاموزید.

fa فارسی   »   ti.png ትግሪኛ

Tigrinya را یاد بگیرید - اولین کلمات
‫سلام‬ ሰላም! ሃለው selami! halewi
‫روز بخیر!‬ ከመይ ዊዕልኩም! kemeyi wī‘ilikumi!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ ከመይ ከ? kemeyi ke?
‫خدا نگهدار!‬ ኣብ ክልኣይ ርክብና ( ድሓን ኩን)! abi kili’ayi rikibina ( diḥani kuni)!
‫تا بعد!‬ ክሳብ ድሓር! kisabi diḥari!

چرا باید تیگرینیا را یاد بگیرید؟

ترجمه این مقاله به زبان فارسی با توجه به قوانین معین می‌باشد. چرا باید زبان تیگرینیا را یاد بگیریم؟ سوال اصلی است. زبان تیگرینیا، زبان رسمی اریتره و بخشی از اتیوپی است. اولاً، یادگیری زبان تیگرینیا، برای ارتباط با اریتره‌ای‌ها و اتیوپیایی‌ها بسیار کمک می‌کند. این زبان، جزء زبان‌های سمیتی است که زبانی عربی و عبری را شامل می‌شود. Tigrinya برای مبتدیان یکی از بیش از 50 بسته زبان رایگان است که می توانید از ما دریافت کنید. 50LANGUAGES روشی موثر برای یادگیری تیگرینیا به صورت آنلاین و رایگان است. مطالب آموزشی ما برای دوره Tigrinya هم به صورت آنلاین و هم به عنوان برنامه های آیفون و اندروید در دسترس است.

دوماً، توانایی در فهم این زبان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را به دنبال شما می‌اندازد. زیرا تعداد کمی از محققین توانایی خواندن یا نوشتن به زبان تیگرینیا دارند. سوماً، یادگیری این زبان، باز کردن درهایی نوین را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید و فرهنگ آنها را بشناسید. با این دوره می توانید تیگرینیا را به طور مستقل بیاموزید - بدون معلم و بدون آموزشگاه زبان! درس ها به وضوح ساختار یافته اند و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنند.

پنجماً، این زبان به شما امکان می‌دهد که فرهنگ، تاریخ و ادبیات اریتره و اتیوپی را بیشتر بشناسید. این می‌تواند اطلاعات شما را در مورد این مناطق گسترش دهد. ششماً، یادگیری تیگرینیا به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مغزی خود را تقویت کنید. زبان جدید یادگرفتن، مغز را تحریک می‌کند و توانایی حل مسائل را افزایش می‌دهد. با 100 درس زبان تیگرینیایی که بر اساس موضوع سازماندهی شده اند، تیگرینیا را سریع بیاموزید. فایل‌های صوتی MP3 برای درس‌ها توسط سخنرانان بومی تیگرینیا صحبت می‌شد. آنها به شما در بهبود تلفظ کمک می کنند.

هفتماً، برای کسانی که به دنبال کار در سازمان‌های بین‌المللی هستند، تسلط به زبان تیگرینیا می‌تواند یک مزیت باشد. این زبان می‌تواند برای پست‌های دیپلماتیک و خدمات کنسولی مفید باشد. هشتماً، این زبان، ابزار قدرتمندی برای ایجاد ارتباط عمیقتر با فرهنگ و افراد اریتره و اتیوپی است. این زبان را یاد بگیرید و از آن لذت ببرید.

حتی مبتدیان تیگرینیا می توانند تیگرینیا را به طور موثر با “50LANGUAGES“ از طریق جملات عملی یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. از استراحت ناهار یا زمان در ترافیک استفاده کنید تا چند دقیقه تیگرینیا را یاد بگیرید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.