© erichon - Fotolia | Cape Town City and Habor
© erichon - Fotolia | Cape Town City and Habor

آفریکانس را رایگان یاد بگیرید

با دوره زبان ما “Afrikaans برای مبتدیان“ سریع و آسان آفریکانس را بیاموزید.

fa فارسی   »   af.png Afrikaans

آفریکانس را یاد بگیرید - اولین کلمات
‫سلام‬ Hallo!
‫روز بخیر!‬ Goeie dag!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ Hoe gaan dit?
‫خدا نگهدار!‬ Totsiens!
‫تا بعد!‬ Sien jou binnekort!

چرا باید آفریکانس را یاد بگیرید؟

یادگیری زبان آفریقانس می تواند فواید متعددی داشته باشد. یکی از مزیت های یادگیری این زبان، دسترسی به فرهنگ و تاریخ جالب و متنوع آفریقای جنوبی است. زبان می تواند درک عمیق تری از جامعه فراهم کند. آفریقانس یک زبان اروپایی است و از زبان هلندی مشتق شده است. اگر شما قبلاً زبان انگلیسی یا هلندی را یاد گرفته اید، آفریقانس را آسان تر خواهید یافت. این زبان یک پل بین زبان های اروپایی و آفریقایی است.

آفریقانس همچنین درک جدیدی از مفاهیم ژئوپلیتیک و تاریخی می دهد. این زبان یکی از زبان های رسمی در آفریقای جنوبی است و برای درک تقسیمات اجتماعی و سیاسی این کشور حیاتی است. یادگیری آفریقانس می تواند مزیت های شغلی برای شما فراهم کند. این زبان در زمینه هایی مانند ترجمه، تحقیقات فرهنگی و توریستی، و همچنین تجارت بین المللی، مفید است.

آفریقانس، در عین حال یک زبان زنده و فعال است. یادگیری آن می تواند در حفظ و تقویت این زبان کمک کند. شما می توانید به رشد و توسعه زبانی کمک کنید که تاریخ طولانی دارد. این زبان همچنین می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. موفقیت در یادگیری زبان جدید یک احساس قدرت و مستقل بودن به شما می دهد. شما می توانید به زبان افتخار کنید.

آفریقانس می تواند به رشد شخصی شما کمک کند. با پیشرفت در یادگیری این زبان، شما می توانید در زندگی خود پیشرفت کنید و توانایی های جدیدی را کشف کنید. همچنین، با یادگیری زبان آفریقانس، شما به پیشرفت و توسعه زبان های کمتر شناخته شده کمک می کنید. تجربه یادگیری آفریقانس می تواند تجربه ای چالش برانگیز و ارزشمند برای شما باشد.

حتی مبتدیان آفریکانسی نیز می توانند از طریق جملات عملی، آفریکانس را با “50LANGUAGES“ به طور موثر یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. برای یادگیری چند دقیقه آفریکانس از استراحت ناهار یا زمانی که در ترافیک هستید استفاده کنید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.