© Hoxuanhuong | Dreamstime.com

ویتنامی را رایگان یاد بگیرید

با دوره زبان ما “ویتنامی برای مبتدیان“ سریع و آسان ویتنامی را بیاموزید.

fa فارسی   »   vi.png Việt

یادگیری ویتنامی - اولین کلمات
‫سلام‬ Xin chào!
‫روز بخیر!‬ Xin chào!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ Khỏe không?
‫خدا نگهدار!‬ Hẹn gặp lại nhé!
‫تا بعد!‬ Hẹn sớm gặp lại nhé!

چرا باید ویتنامی یاد بگیرید؟

یادگیری زبان ویتنامی می تواند تجربه ای پر از ثمره برای شما باشد. ویتنامی زبان رسمی کشور ویتنام است و توسط بیش از 90 میلیون نفر در جهان صحبت می شود. مهارت در این زبان شما را به فرهنگ غنی و تاریخ جذاب ویتنام نزدیک تر می کند. ویتنامی یک زبان تونیک است، که این خاصیت آن را جذاب می کند. این نکته اصول فونتیکی جدید و چالش برانگیزی را به یادگیری زبان می افزاید. در عین حال، نوشتار ویتنامی با استفاده از الفبای لاتین نوشته شده است، که یادگیری آن را ساده می کند. ویتنامی برای مبتدیان یکی از بیش از 50 بسته زبان رایگان است که می توانید از ما دریافت کنید. 50LANGUAGES روشی موثر برای یادگیری ویتنامی به صورت آنلاین و رایگان است. مطالب آموزشی ما برای دوره ویتنامی هم به صورت آنلاین و هم به عنوان برنامه های آیفون و اندروید در دسترس است.

یادگیری زبان ویتنامی می تواند فرصت های شغلی شما را افزایش دهد. ویتنام بازاری در حال رشد دارد و نیاز به متخصصینی دارد که بتوانند در محیط های چند فرهنگی کار کنند و با استفاده از زبان محلی ارتباط برقرار کنند. زبان ویتنامی یک دروازه به ادبیات ویتنامی است، که شامل شعر، داستان و نمایشنامه هایی است که شاید ترجمه آنها به درستی منتقل نشود. با درک زبان، شما می توانید این آثار را در زبان اصلی آنها تجربه کنید. با این دوره می توانید ویتنامی را به طور مستقل بیاموزید - بدون معلم و بدون آموزشگاه زبان! درس ها به وضوح ساختار یافته اند و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنند.

یادگیری ویتنامی نیز می تواند به شما کمک کند تا با جوامع ویتنامی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. این ارتباطات می توانند فرصت های جدیدی را در زندگی شخصی و حرفه ای شما باز کنند. همچنین، زبان ویتنامی با ساختار دستور زبان ساده خود، برای بسیاری از زبان آموزان راحت است. شما ممکن است که بتوانید سریعاً ساختار اصلی زبان و واژگان پایه را یاد بگیرید. با 100 درس زبان ویتنامی که بر اساس موضوع سازماندهی شده اند، سریع ویتنامی بیاموزید. فایل های صوتی MP3 برای درس ها توسط ویتنامی زبانان بومی صحبت می شد. آنها به شما در بهبود تلفظ کمک می کنند.

یادگیری زبان ویتنامی می تواند به شما در درک بهتر جهان کمک کند. این زبان یک ابزار مفید برای فهم تاریخ، فرهنگ، و سیاست ویتنام و منطقه جنوب شرقی آسیا است. یادگیری ویتنامی می تواند یک چالش، اما پاداش آن زیاد است. این زبان شما را قادر می سازد تا با یک فرهنگ غنی و متنوع آشنا شوید و فرصت های جدیدی را در کار و تحصیلات خود باز کنید.

حتی مبتدیان ویتنامی می توانند ویتنامی را به طور موثر با “50LANGUAGES“ از طریق جملات عملی یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. برای یادگیری چند دقیقه ویتنامی از استراحت ناهار یا زمانی در ترافیک استفاده کنید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.